استانداردهاي جهاني
 

به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، حجت‌الاسلام سيدمرتضي حسيني عصر امروز در حاشيه برپايي دومين نمايشگاه كالاهاي استاندارد استان قزوين در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت بر نوع كيفيت و همچنين ارائه خدمات محصولات توليد شده اهميت زيادي دارد كه بايد به اين حوزه توجه زيادي شود.

وي با بيان اينكه برپايي نمايشگاه‌ها با هدف نمايش و ارائه عملكرد دستگاه‌ها صورت مي‌گيرد، يادآور شد: نظارت بر حوزه‌هاي مختلف توليدي كه از وظايف استاندارد بوده و به دنبال آن نشان استاندارد اعطا مي‌شود بايد با ظرافت و دقت خاصي صورت بگيرد چرا كه در اين زمينه چه بسا جان انسان‌ها نيز در معرض خطر ممكن است قرار گيرد.

نماينده مردم قزوين،‌ آبيك و البرز در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: همانطور كه خداوند بر مسائل معنوي انسان‌ها نظارت دارد و مسائل مادي نيز در اين دنيا بي‌نصيب از نظارت نيست بايد مانند معامله كه ممكن است غش در معامله صورت گيرد بايد در همه حوزه‌هاي توليد، فروش و عرضه محصولات نظارت لازم در جهت كيفيت محصولات و ارائه خدمات انجام گيرد.

حسيني خاطرنشان كرد: استاندارد بايد در توليد محصولات و به خصوص محصولاتي كه با جان انسان‌ها سروكار دارد ظرافت به خرج داده و نشان استاندارد را با دقت اعطا كند.

اين نماينده مجلس با اشاره به واحدهاي توليدي بزرگ و كوچك و نحوه صحيح ارزيابي محصولات آنها توسط استاندارد گفت: همانطور كه كالاهاي ايراني با نشان‌ استاندارد به كشورهاي ديگر مانند افغانستان و عراق صادر مي‌شود صاحبان اين صنايع نيز بايد ضمن مراقبت و حفاظت از كيفيت محصولات خود آبروي ايران را با پايين آوردن كيفيت محصولات نبرند.

نماينده مردم قزوين،‌ آبيك و البرز در مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: در حوزه استاندارد نيز بايد متوليان اعطاي نشان استاندارد از سوي مسئولان قضايي حمايت بيشتري شوند تا افراد سودجو با كارهاي خلاف قانون و ارائه رشوه نشان استاندارد دريافت نكنند و يا به كالاهاي بي‌كيفيت نشان استاندارد اعطا نشود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ] [ ۰۱:۲۰:۱۶ ] [ كيو اي ال ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 1196
چت باکس
آرشيو مطالب
امکانات وب